reklam

Hitman: Ajan 47

-

Hitman: Agent 47

Hitman: Ajan 47
SİTE PUANI : 9.1
Hitman: Ajan 47 9.1 / 10 9 kullanıcı oyu.
  • Süre: 96 Dk.
  • Vizyon: 2015
  • Ülke: ABD
  • İzlenme: 118979
  • Favori: 3
  • İMDB: 5.8
  • Kalite: 1080P
  • MultiDil
Aynı adlı konsol oyunundan uyarlanan Hitman: Agent 47, sizi aksiyon dolu bir geceye davet ediyor. Hitman: Ajan 47 tam bir ölüm makinasıdır. Ama bir holding onun sırrını ele geçirme peşindedir. Hitman bu holding ile savaşırken, bir yandan da güzel bir kadına yardım etmek zorundadır...
 Tür: Suç, Aksiyon
Yorum Alanı 11 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Ziyaretçi
Serkan 21 Kasım 2015, Cumartesi
Tek kelimeyle mükemmel. Aksiyonun dibine vurmuş adamlar.

Ajan 48'i sabırsızlıkla bekliyorum.
Avatar
Ziyaretçi
salıh 22 Kasım 2015, Pazar
a pırtede yazıyo bul bı care gozunu sevım arnatıfte yasıyo buarada baska pılayer yokmu varsa degısya bu pılayer hıc bısı yaramıyo ınan fılımlerı ızlıyemıyorıumda bı de senın sıten yemın ederım baska yerde fılım ızlemıyorum cunku sen bır numarasın sana ve ekımını basarılar dılıyorum
Avatar
Ziyaretçi
Admin 22 Kasım 2015, Pazar
Bunlar zaten yüklediğimiz sitelerin orjinal playerları. Ve bu siteler zaman zaman telif haklarından dolayı yüklediğimiz filmleri siliyorlar. Bu filmin de sadece altyazı alternatifi silinmiş. Diğerleri sağlam.
Avatar
Ziyaretçi
yavuz 04 Aralık 2015, Cuma
olagan ajan filmi ölümsüz olmakta heyacanı yitiriyor
Avatar
Ziyaretçi
Savaş Dğru 26 Mayıs 2016, Perşembe
Film güzeldi ve Görüntü Kalitesi gerçekten mükemmel. Size Tavsiyem Filmleri indirip öyle izleyin :)
Avatar
Ziyaretçi
parallaxsector 01 Haziran 2016, Çarşamba
süper ve kaliteli yayın için çok teşekkürler admin...
Avatar
Ziyaretçi
Uykusuz 02 Ekim 2016, Pazar
Hayatımda gördüğüm en abartı filmdi.
Avatar
Ziyaretçi
Bilen 08 Ekim 2016, Cumartesi
Süper bir film teşekkürler
Avatar
Üye
  SokakJokeyi 07 Aralık 2016, Çarşamba
harika bir film ilk bölümden farklı oyuncu kadrosu olsada oyun yerini tutabilecek bir performan harika bir film
oyundan fazla eksik kalır bi yanı yok kesin izleyin derim 1. bölümüde izleyin ama o daha güzel :D
Avatar
Ziyaretçi
Agent 42 02 Mart 2017, Perşembe
Genelde oyunlar doğası gereği daha yapmacık, filmler ise daha naturel ve inandırıcı olurlar. Oyun serisini oynadıysanız kesinlikle izlemeyin. Film izlemek çok fazla vaktiniz olmuyorsa izlemeyin.
Kısaca söylemek gerekirse boş vaktiniz varsa ve bunun çabuk geçmesini istiyorsanız izleyin.
Avatar
Ziyaretçi
filmci 04 Nisan 2017, Salı
kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim mükemmel bir şey olmuş