reklam
BENZER FİLMLER

Kötü Ruh

-

Evil Dead

Kötü Ruh
SİTE PUANI : 6.5
Kötü Ruh 6.5 / 10 1 kullanıcı oyu.
  • Süre: 91 Dk.
  • Vizyon: 2013
  • Ülke: ABD
  • İzlenme: 2065
  • Favori: 0
  • İMDB: 6.5
  • Kalite: 1080P
  • MultiDil
"2013 yılının en iyi korku filmi" olduğu düşünülen, ki zaten afiş sloganları da "İzleyeceğiniz En Korkunç Film" olan Kötü Ruh (Evil Dead), 5 kafadarın ormanda bir kulübede mahsur kalmalarını ve burada buldukları "Ölülerin Kitabı" isimli bir kitap hayatlarının bir anda cehenneme dönmesini konu alıyor. Yönetmen Fede Alvarez'in yönettiği ilk filmi olmasına rağmen, bu kadar büyük başarı yakalaması, Kötü Ruh filminin gişelerde bu kadar başarılı olması takdire şayan. Başrolde oynayan Lou Taylor Pucci ise daha önce oynadığı 2009 yapımı "Veba" isimli filmde korku filmleri konusunda ne kadar iyi olduğunu göstermişti. 2013 yapımı olan Kötü Ruh (Evil Dead), sizlere ekrana kilitleyecek...
 Tür: Gerilim, Korku
 Film Etiketleri:
  Filmin Yönetmen ve Oyuncuları
Yorum Alanı 10 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
Sibel 06 Eylül 2013, Cuma
Kötü Ruh filminin sloganı etkileyici: "İzleyeceğiniz en korkunç film". Filmin ilk 15 dakikası hadi ordan dedim. Hiç mi korku filmi izlemedik. Hayatım boyunca en az 500 tane korku filmi izlemişimdir. Ki kolay kolay hiç bir korku filminde korkmam! 15. dakikadan sonra ne yalan söyleyim titremeye başladım :) Hatta kapatmayı bile düşündüm. Ama bu kadar güzel bir film senede 1 sefer denk gelirdi ve bunu kaçıramazdım. İyi ki de izlemişim. Tek kelimeyle mükemmel. Tamam izlediğim en korkunç film değil belki ama ilk 3'e girer yani onu söyleyim.

Adamlar 17 milyon dolar bütçeyle film yapıyorlar ve daha vizyona girdiği ilk haftasında 25 milyon dolar hasılat yapıyor! İşte film dediğin böyle olur. Bir de bizimkilere bak! Dabbe mabbe gibi saçma sapan filmlerle liseli gençlere hitap ediyorlar. Bir bakın Hollywood'a adamlar neler yapıyor!
Avatar
Ziyaretçi
zeki 19 Haziran 2015, Cuma
beş para etmez zman kaybi
Avatar
Ziyaretçi
Ecem 06 Temmuz 2015, Pazartesi
1981 yapımını hic izlemedim ama remake i gercekten cok korkuttu. Özellikle birkac sahne gözümün önünden hic gitmiyor. Zaten filmin posteri ve 'izleyeceginiz en korkunc film' yazısı sizi resmen filme cagırıyor. Kesinlikle tavsiye ederim, fakat yanlız basınıza izlemeyin. Umutmadan, Sam Raimi'nin el attıgı bütün korku filmlerini gönül rahatlıgıyla izleyebilirsiniz.
Avatar
Ziyaretçi
Ecem 09 Ağustos 2015, Pazar
Sen filmi lzledigine emin misin? Gayet de basarılı bir remake.
Avatar
Ziyaretçi
emre 10 Ağustos 2015, Pazartesi
korku kismi bes para etmez, korkudan ziyade igrenclik iceriyor.
Avatar
Ziyaretçi
YUNUS 11 Ağustos 2015, Salı
KORKUDAN ZİYADE BOL BOL ORGAN ,UZUV KESİLEN BİR FİLM
Avatar
Ziyaretçi
mert tek 15 Ağustos 2015, Cumartesi
gerilim dozu yüksek güzel bir korku filmi. tşkler izleorg.org
Avatar
Ziyaretçi
memoli 29 Eylül 2015, Salı
Tamam Film korku filmi ama içinde bu kadar şiddet ve kan çeşmesi bulunması çok saçma. Fasulye gibi ayıklanan insan uzuvları filmin seyredilebilirliğini azaltıyor bence. İncidious serisi bu filme 10 basar. Korku ve vahşet karıştırılınca bence o film korku filmi olmuyor. Buna başka bir kategori bulunmalı. Vahşet kategorisi olabilir mesela. Filmin korkutan sahneleri yok değil. Bence o kadar da bahsedildiği gibi en iyisi kesinlikle değil. En iyisi diyenler gerçekten bu güne kadar korku filmi izlemememiş kişiler heralde.
Avatar
Ziyaretçi
MURADIM 24 Mart 2016, Perşembe
yorumlara dayanarak izledim ama gerçekten korkacak bişey bulamadım çok basit korku sahneleri içinde bir film çekmişler bizimkilerin korku adına sürekli çektiği sacmasapan 3 harfli filmleri gibi kalitesiz bir film olmuş zaman kaybı değil ama ben hiç begenmedim çok saçma sahneleri var daha kaliteli olabilirdi gerçek bir korku filmi arıyosanız ve gerçekten iliklerinize kadar korku istiyosanız bu filme benzer tavsiye edebileceğim filmler arasında biri KORKU SEANSI diğeride bence dünya korku sineması sahnesinde yer alabilecek kadar konulu güzel işlenmiş vede türk yapımı SİCCİN filmini öneririm korkmak istiyosanız bu filmleri izleyin derim biz türklerden böyle bir film beklemezdim hemde yapımcısı yönetmeni adı sanı duyulmamış kişiler olmasına rağmen SİCCİN filmi bence biz türklerin çekmiş oldugu en kaliteli korku filmidir ve dünya korku sinemasındada en önlerde olmayı hakediyo bence bu sebeple yönetmeninden senaristine yapımcısından oyuncusuna kadar tebrik ederim hepsini
Avatar
Ziyaretçi
amrosia 18 Ekim 2016, Salı
saçma sapan film. Korku filmi adrenalin salgılatır bu sadece tiksindirdi çünkü vahşet çok